W jaki sposób GEICO rozpatruje roszczenie z tytułu ubezpieczenia samochodu

Category: Pytania Dotyczące
17 lutego 2021

Roszczenia GEICO: usprawnione i bezstresowe

Kiedy myślisz o roszczeniach ubezpieczeniowych, prawdopodobnie potrzebujesz aspiryny. Cóż, dostosuj swoje oczekiwania – na lepsze. Pracujesz teraz z GEICO!

Nie możemy udawać, że proces roszczeń z tytułu ubezpieczenia samochodu jest fajny, ale możemy obiecać, że zrobimy to tak bezproblemowo, jak to tylko możliwe. W rzeczywistości Twoje roszczenie może zostać rozpatrzone w ciągu zaledwie 48 godzin.

Jesteśmy dumni, że możemy Ci pomóc przez całą dobę. Nasi przedstawiciele ds. Roszczeń są dostępni w każdej chwili, aby pomóc w złożeniu wniosku i odpowiedzieć na wszelkie pytania dotyczące procesu reklamacyjnego. Po prostu złóż wniosek online lub zadzwoń do nas pod numer (800) 841-3000. Wybierasz opcję, która jest dla Ciebie najlepsza.

Powrót na drogę

Więc miałeś wypadek. Zdarza się. Wystarczy skontaktować się z GEICO, aby rozpocząć proces roszczeń ubezpieczeniowych.

Jeśli Twój samochód jest bezpieczny w prowadzeniu, ustalimy czas, kiedy go przywieziesz – zwykle w ciągu 24 godzin. Jeśli prowadzenie pojazdu nie jest bezpieczne, po prostu daj nam znać, a wyślemy likwidatora szkód samochodowych na miejsce, w którym znajduje się pojazd.

Możesz wybrać dowolny warsztat naprawczy, ale jeśli chcesz skorzystać z naszej pomocy przy wyborze sklepu, rozważ skorzystanie z naszego programu GEICO Auto Repair Xpress®, który zapewni szybkie i bezproblemowe naprawy. Będziesz mieć spokój, wiedząc, że GEICO zapewnia pisemną dożywotnią gwarancję, która jest ważna tak długo, jak jesteś właścicielem pojazdu. Znajdź punkt Auto Repair Xpress i zadzwoń do nas, aby umówić się na wizytę.

Na oględzinach, które zwykle trwają około 30 minut, Przedstawiciel Sklepu oceni uszkodzenie Twojego samochodu i sporządzi wycenę. Dodatkowo, jeśli masz ubezpieczenie ze zwrotem kosztów wynajmu, pomożemy Ci w ustawieniu wypożyczonego samochodu na czas naprawy Twojego pojazdu.

Oczywiście, jeśli masz jakiekolwiek pytania w trakcie całego procesu, po prostu zadzwoń do przedstawiciela GEICO ds. Reklamacji pod numer (800) 841-3000. Nie jesteśmy szczęśliwi, chyba że ci pomożemy!

Pokrycie kosztów

To pytanie za 64 000 dolarów. „Kiedy otrzymam pieniądze? GEICO zazwyczaj dostarczy Ci czek tak szybko, jak to możliwe po zakończeniu dochodzenia w sprawie wypadku. Obejmuje naprawę Twojego samochodu, pomniejszoną o kwotę podlegającą odliczeniu.

Kiedy roszczenie ubezpieczeniowe skierowane jest przeciwko Tobie

Jeśli ktoś w wypadku twierdzi, że byłeś winny i twierdzi, że doznał obrażeń ciała lub szkód majątkowych, do nas należy zbadanie i ocena roszczeń. Należy pamiętać, że w tej sytuacji ugoda może potrwać trochę dłużej, ponieważ może być konieczne zbadanie sprawy, aby ustalić, kto naprawdę ponosi winę. Niezależnie od wyniku, masz za sobą zespół GEICO.

Słowo „L: pozew

Na szczęście większość roszczeń GEICO jest rozpatrywana szybko i nigdy nie kończy się procesem sądowym. Jeśli jednak zostaniesz pozwany, nie martw się – po prostu natychmiast powiadom GEICO. Umówimy się z doświadczonym prawnikiem, który obroni i doradzi. I nawet jeśli pozew zostanie złożony, pamiętaj, że wiele z nich jest załatwionych, zanim jeszcze pójdą na proces.

Ten materiał ma charakter wyłącznie informacyjny. Nie rozszerza zakresu ochrony poza polisę. Szczegółowe informacje lub pytania dotyczące zastosowania ubezpieczenia można znaleźć w umowie polisowej.